Jak ve škole objektivně hodnotit žáky se specifickými poruchami učení a s poruchou pozornosti?
Publikace přináší možnosti hodnocení včetně konkrétních ukázek z různých škol. Součástí jsou i vhodná podpůrná opatření při výuce, charakteristika jednotlivých specifických poruch učení a pozornosti a jejich dopad na výuku. Publikace je vhodná pro ZŠ a SŠ - pedagogy, výchovné poradce, školní poradenská pracoviště, poradenské pracovníky PPP a SPC a další.
Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti
přístupu, metod výuky a zejména hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení z různých škol.
Parametry
- ISBN kód:
- 978-80-87295-25-0
- EAN kód:
- 9788087295250
- Počet stran:
- 208
Přiložené dokumenty