Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu – Foret Miroslav, Melas David

Diskontní produkt Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém od spolehlivé značky Sevt snadno můžete najít zde za super peníze! Nyní pořídíte jen za 249 Kč. EAN: 9788027117239
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu - Foret Miroslav
Značka: Sevt
249 Dostupnost: SKLADEM
Ověřit dostupnost »

Popis produktu

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.

Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.